"Moja dziesiątka" to spotkania dla uczniów klas II organizowane przez Panią dr. hab. Katarzynę Taras. W każdym tygodniu zapraszany jest inny gość- ciekawa postać ze świata kultury, sztuki, filmu. Dotychczas Liceum Filmowe odwiedzili między innymi kulturoznawca Piotr Jakubowski, operator i reżyser filmów dokumentalnych Wojciech Staroń, teatrolog, poeta, eseista i pisarz Piotr Mitzner i inni. Zapraszani przedstawiają swoją "dziesiątkę", czyli 10 rzeczy, które wpłynęły na ich życie, zainspirowały ich, czy zmieniły spojrzenie na świat. 

W ubiegłym tygodniu gościem był Jan Majle, specjalista branży reklamowej. Doświadczenie zdobywał w.in. w agencjach: Saatchi & Saatchi, Team One i Change Integrated. Jest współautorem m.in. nagrodzonej w Cannes reklamy telewizyjnej Škody "Bagażnik", viralowej kampanii dla Škody "Yeti w Tatrach", komunikacji dla Polkomtelu, "Dziennika", Tymbarku i Play. Jego prace zdobyły kilka nagród reklamowych, m.in.: Brązowego Lwa w Cannes, Grand Prix Golden Drum, Srebrne Effie. 
Opowiedział uczestnikom o tym, czym jest reklama, jaki jest jej język, pokazał 10 przykładów, które uważał za najlepsze. 

Feedback